Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte...

21 apr. 2011

Viata unei Ucigase



mă aflu pe margine de lume ...
Se aseamănă cu un cîmp magnetic /

îmi arde faţa ,
urăsc oamenii care m-au lasat sa ajung
pin' aici .
devin ucigasa ,
sînt dependentă
de sclipiciul
săbiilor *
îmi place singele ...
vreau să văd trupuri
plingind si implorindu-ma -
sa le mai dau o sansa ,

îmi razbun inexistenţa
le iau capetele de retardaţi .


în timp ce ma bucur de noile mele trofee
sute sau mii de politisti
îmi iau urma

Cine se poate gîndi că stau,
într-o casa plina cu mucegai
în care nici o baba n-ar fi vrut sa stea .

mă hrănesc cu plăcerea
de-ai vedea morţi .
îmi potolesc setea
cu razbunare.


Nu mai vreau sa mă joc
de-aprinselea sau de-ascunselea,
aşa că hotărăsc să traiesc linistită
şi culmea
mă las prinsă ,
îmi dau o celula în care locuiesc
cu şobolanii
am detenţie pe viaţă
sînt fericită macar aici am "prieteni".

2 comentarii: