Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte...

12 mar. 2015

acum, aici
in fața ta,a tuturor sunt goală
îți marturisesc ca mă tem de vise
oameni și singurătate
sunt o lașă
mint ca și cum nu te-am iubit vreodata
sau că sunt bine
sunt aici exact in fata ta
am picioare mici
si solduri voluptoase
parul meu nu e roscat cum a fost si nici cum e acu
si nici nu ti l-as putea descrie
uneori imi place de mine
ma cred frumoasa
si asta-mi place
sunt al naibii de neincrezuta
mi-e rusine de ceia ce gindesc
si fac
am ochi albastri
mîini mici și grase pe unde
uneori se strecoară cîte o venă
nu-mi place cuvintul ideal-perfect
nu-mi plac proștii ,
uneori ma cred desteapta
am tatoo si nu ma intreba ce inseamna
imi place berea,cafeaua si tu
cel care ma citeste
povestesc despre toate
o iubesc pe mama
acum nu mai sunt doar trup
sau o imagine
acum sunt goala
dar pîna unde ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu