Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte...

24 feb. 2018

noi ne-am despartit, si dupa o luna de plans, de baut ( pentru ca in momente din astea vreai sa beai si pur si simplu sa te arunci in pat fara sa ma gandesti si sa rulezi toate amintirilie) dupa o luna in care am incercat sa ma intorc la tine incontinuu, azi iti dau drumul. noaptea trecuta in sfarsit a venit o revelatie peste mine, daca pana acuma ma gandeam unde am gresit? si de ce nu mai vrei sa fii cu mine, astazi mi-am raspuns.
nu se pune intrebarea daca ma mai iubesti ... ma iubesti stiu asta, dar nu ma iubesti indeajuns. uite asta-i raspunsul. nu ma iubesti in de-ajuns ca sa mai tinem relatia asta... atat de simplu e acest raspuns,nu ? dar uite ca timp de o luna te-am invinovatit pe tine, pe mine, pe noi, dar pana la urma totul ii foarte simplu. intr-o relatie exista iubire, de la inceput mai multa, dupa aia cu fiecare cearta, se face asa un nod, si ata asta se scurteaza, si pare ca e totul bine, pentru ca deja deprindere, pentru ca amintiri, pentru ca prieteni, si totusi iubirea se imputineaza. cineva mi-o zis ca nu poti sa masori iubirea, pe cand eu cred ca da. o fost iubire dar nu o fost destula pentru a continua. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu